گیلان سرای من

سایت گیلان سرای من امیدوار است تا شما لحظات خوب و خوشی داشته باشید

گیلان سرای من

سایت گیلان سرای من امیدوار است تا شما لحظات خوب و خوشی داشته باشید

سومین یادواره شهدای خرشتم سال90

پیروزی و بقای نظام اسلامی مدیون ایثار شهدای گرانقدر است

مدیر آموزش و پرورش املش در مراسم سومین یادواره 12 شهید والامقام روستای خرشتم این شهرستان گفت: پیروزی و بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مدیون ایثار و از خودگذشتگی شهدای گرانقدر است.




 'محمد فائزی' در این مراسم که شنبه شب در مسجد صاحب الزمان (عج) روستای خرشتم املش برگزار شد، افزود: شهداء تمام همت خود را گذاشتند تا نهضت اسلام زنده بماند و آنها در این مسیر مقدس، از جان خویش هم گذشتند.

وی بالندگی اسلام عزیز را حاصل خون شهدا عنوان و اظهار کرد: در مجلس شهداء، همه صاحب مجلسند و شهید عزیز را، ازآن خود می دانند.

مدیر آموزش و پرورش املش با اشاره به فرارسیدن سالروز رحلت پیامبر اعظم (ص) بر ضرورت عمل به سیره آن بزرگوار تأکید و خاطرنشان کرد: شهدای عزیزی که برای به اهتزاز درآوردن پرچم اسلام جان خود را از دست دادند، حقیقتاً راه نبی مکرم اسلام را دنبال کردند.

وی وظیفه امروز مسلمانان را دفاع از اسلام و حرکت در مسیر ولایت خواند و گفت: شهدای گرانقدر نیز در وصیت نامه های خود، بر ضرورت تبعیت از ولایت تأکید و آن را چراغ راه دانسته اند.

فائزی با اشاره به نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در این انتخابات نیز باید حضوری پرشور و دشمن شکن داشته باشیم و به کسانی رأی دهیم که در مسیر اسلام و ولایت هستند.

 


مراسم سومین یادواره 12 شهید والامقام روستای خرشتم شهرستان املش شنبه90/11/2 با حضور گسترده مردم منطقه در مسجد صاحب الزمان (عج) این روستا برگزار شد.



صفحه نخست سایت


یادواره شهدای خرشتم90- روستای خرشتم- مسجدخرشتم- مسجد صاحب الزمان-شهدا-محفل بشریت-khareshtom

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 20 بهمن 1390 ساعت 17:44 http://www.defah8.blogfa.com

سلام همشهری تی احوال چوطویه.خوب ایسی؟شیمی کارعالی ایسه.شمه ره تبلیغ بوده م باافتخار...یاعلی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد