گیلان سرای من

سایت گیلان سرای من امیدوار است تا شما لحظات خوب و خوشی داشته باشید

گیلان سرای من

سایت گیلان سرای من امیدوار است تا شما لحظات خوب و خوشی داشته باشید

سیزده سال 1392 روستای خرشتم

سالانه بسیاری از مردم روستا و "شهرهای املش و لنگرود" سیزده بدر به "روستای خرشتم" که از جاذبه های طبیعی زیبا و دل انگیز برخوردار میباشد در کنار "شلمانرود" به اتفاق خانواده و دوستان "روز طبیعت" را گرامی و به تفریح و شادمانی می پردازند و این سنت دیرین را که از نیاکان به میراث مانده است سیزده سنگ زیبا داخل آب می اندازند و سالی پر برکت و نیک بختی را برای همدیگر آرزو می نمایند.


عکس :همایون .ف

ویرایش : رضا


برای بزرگتر شدن ابعاد، بر روی عکس ها کلیک کنید

>> تصاویر با کیفیت نسبتا بالا قرار داده شده پس برای باز شدن کامل آنها منتظر بمانید.

*: لطفا ما را با نظرات خود یاری فرمایید.


چند عکس زیبا از روستای "خرشتم"







مابقی تصاویر در ادامه مطلب ...








صفحه نخست سایت


"گیلان سرای من" ، "سیزده بدر روستای خرشتم 92 "، "حکیم تخت" ، "سیزده بدر ناحیه املش" ، "سیزده بدر ناحیه لنگرود" ، "سیزده بدر در شهرستان املش" ، "روز طبیعت در شهرستان لنگرود" ، "چماقستان" ، "چمنستان" ، "قاسم باغ" ، "سیزده بدر در خرشتم لات" ، "حریم رودخانه شلمانرود" ، "روستای زیبای خرشتم" ، "سیزده بدر در گیلان" ، "روز طبیعت در گیلان" ، "استان گیلان" ، "توریست در گیلان" ، "منطقه توریستی خرشتم+ تصاویر" ، "عکس از روستای خرشتم" ، "بهار در گیلان" ، "جشن های باستانی در ایران" ، "گره زدن سبزه" ، "جمعیت در خرشتم" ، "عکس جدید از گیلان" ، "گیلان بهشت روی زمین" ، "منطقه توریستی خرشتم" ، "گردشگر پذیر" ، "معرفی مناطق قابل" "سرمایه گذاری" ، "سرمایه گذاری در خرشتم" ، "بهترین منطقه برای تفریح" و "خوش گذرانی" ، "روستای مشکله" ، نوروز در املش ، نوروز درگیلان ، "خرشتم بهتر از سرعین"



نظرات 5 + ارسال نظر
فتوحی چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 22:29

با سلام ممنون از فعالیت خوبتون

سعید دوشنبه 24 تیر 1392 ساعت 04:26

سلام دوست عزیز.
وبلاگ قشنگی داری...
خیلی دوس دارم بیام گیلان زندگی کنم...به همین دلیل قراره بعد رمضان بیام اونجا کار کنم....میتونی راهنماییم کنی دوست عزیز؟
یه پیامک بزن
09380182542

سلام باور کنید خاک باران خورده هیچ جای دنیا عطر خاک باران خورده گیلان رو نداره . عکسایی که گذاشتید منو برد به دوران کودکی وقتی که اهل فامیل با هم به تفریح می رفتیم و حالا هر کدوم یه جای کشور و دنیا دنبال روزمرگی ها شدیم و بس
دستتون درد نکنه برای تصاویر

Rama شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 04:20 http://www.facebook.com/profile.php?id=100003456321854

This is the ideal answer. Evyonree should read this

اسماعیل پورکاظم سه‌شنبه 13 آبان 1393 ساعت 16:09 http://allahsoso.blogfa.com

با سلام . از دیدن وبلاگ خوب شما بویژه تصاویر خاطره انگیز و زیبایی که گذاشته اید ، بسیار خوشحال شدم . موفق باشید .
اندیشه سبز پارسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد