گیلان سرای من

سایت گیلان سرای من امیدوار است تا شما لحظات خوب و خوشی داشته باشید

گیلان سرای من

سایت گیلان سرای من امیدوار است تا شما لحظات خوب و خوشی داشته باشید

طبیعت گردی گیلان 1

سال 97 بود که سفر ناگهانی با دوستان عزیزم به شمال ایران را آغاز کرده و پس از گذر از مسیر پر پیچ و خم جاده های با صفای گیلان ، وارد  تابستان نشین املش شدیم  . کمی خسته راه بودیم که با دیدن مناظر روحی تازه در گروه دمیده شدو خستگی از یادمان رفت . 

در ادامه عکس هایی از مناظر را برایتان بارگذاری می کنم ، اما این نکته را در نظر بگرید که در گذشته برای رعایت حال بازدید کنندگان عزیز ، کیفیت عکس های وبلاگ را با توجه به سرعت آن زمان می کاستم اما با توجه به سرعت بالاتر اینترنت این کار را ضروری ندانستم و تصاویر با کیفیت اصلی را با شما به اشتراک می گذارم. 


جاده ای که در راس الخط این کوه زیبا کشیده شده آنرا به بخش شرقی و غربی تقسیم نموده - ضلع غربی آن از لحاظ منظره چشم گیر تر می باشد . عزیزانی که به این منظقه سفر می کنند حتما در این لوکیشین عکس یادگاری می گیرند . لطفا توجه داشته باشید مراقب بوته های چای باشید ... در روزهایی که آسمان صاف و بدون قبار است این منظره تلفیقی از کوه و دریا است که باید به چشم دید ، منظره ای که دوربین از به تصویر کشیدن آن عاجز است .


در این منطقه شیب کوه به حدی است که  مانع از حرکت سریع خواهد شد . 

انتهای این جاده زیبا وارد به مناطق بکر جنگلی خواهد شد ، قابل توجه دوستان علاقه مند به رشته موتور کراس در گیلان که روز های تعطیل این جاده مکان تردد این ورزشکاران برای حضور در مسابقات محلی می باشد . به نظر بنده کمی گمنامی این مناطق به حفاظت از منابع طبیعی  کمک شایانی خواهد کرد لذا  تصاویر مربوط به این بخش را قرار نمی دهم و فعلا به معرفی تابستان نشین اکتفا می کنم .

از حسین عزیز بابت عکس برداری تشکر ویژه دارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد