گیلان سرای من

سایت گیلان سرای من امیدوار است تا شما لحظات خوب و خوشی داشته باشید

گیلان سرای من

سایت گیلان سرای من امیدوار است تا شما لحظات خوب و خوشی داشته باشید

اماکن گردشکری لنگرود - پارک فجر و نیلوفر آبی




گاهی چیزهایی که به سادگی از کنار آن بی توجه رد می شدیم دیدن و شنیدن آن برایمان آرزو می شود .این روزهایی که گاهی دچار یکجا نشینی و سکوت شده ایم انسان را به فکر فرو می برد که کجای کار ایراد دارد و همیشه درصدد یافتن پاسخی مناسب به آن موانع ذهنی خواهی بود ، شاید پاسخ در تغییر اولویت هاست ... کسی چه می داند ؟!

ویدیو فوق غروب پارک فجر شهر لنگرود را به تصویر می کشد که در آن غوک ها به زیبایی نغمه سر می کشند ، صدایی که شاید خیلی وقت است  از یادمان رفته و شاید حتی شنیدن آن دوباره تداعی طبیعت زیبای استان گیلان وتالاب های آن باشد . ناگفته نماند گردشگران و مردم عادی به صورت مدام این محل را برای گردش و تفریح و همچنین ورزشکاران برای پیاده روی ، رکاب زدن استفاده می نمایند. این مکان زیبا و مسافرپذیر بعنوان یکی از اماکن توریستی شهر لنگرود به طور سالانه شاهد حضور خیل عظیم گردشگران داخلی و خارجی می باشد .

 از جمله امکانات پارک فجر می توانیم به شهربازی ، پیست دوچرخه سواری ، دریاچه قایق سواری و در کنار آن به زمین پینت بال اشاره کرد . با توجه به موقعیت مناسب و قرار گیری این مکان به مرکز شهر و پل خشتی ،نزدیک بودن به پارک بازار و علاوه بر آن فضای مناسب جای پارک و همچنین وسعت بالای این پارک هرساله شاهد برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری می باشد .

در آینده نه چندان دور با نصب تله کابین لنگرود در کنار این پارک دسترسی به سورتمه لنگرود آسان تر خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد