گیلان سرای من

سایت گیلان سرای من امیدوار است تا شما لحظات خوب و خوشی داشته باشید

گیلان سرای من

سایت گیلان سرای من امیدوار است تا شما لحظات خوب و خوشی داشته باشید

طبیعت گردی گیلان

داشتم فکر می کردم که برای سفرهای نوروزی امسال (نوروز 1400) کجای سرزمین مادریم گیلان را نگشته ام ، گفتم یه سری به موتور جستجو بزنم و به جاهای جدید یه سری بزنم - هر چند به خاطر شرایط کرونایی شاید دوستان بگویند پس رعایت پروتکل های بهداشتی چه می شود - حق می دهم اما یکسال و نیم از این وضع گذشته  اما چه کنیم دل هوای دیار کرده  ، بگذریم !

درحین جستجو در گوگل به ناگهان وبلاگی که در دوره نوجوانی اداره می کردم نمایان شد .جالب بود برایم ، اتفاقی بود و کاملا از یادم رفته بود ... وبلاگی  که برای شناساندن روستای زیبای خرشتم  و سرزمین مادریمان بنام گیلان سرای من راه اندازی کرده بودم .خلاصه واردش شدم و دیدم نیازی به تغییرات داره . و این ایده به ذهنم خطور کرد که پستهای جدیدی از خاطراتم را با شما به اشتراک بگذارم

ممکنه کیفیت عکسها مطلوب به نظر نرسد ، اما شما لطفا به پای آماتور بودن عکاس بگذارید و با دید مثبت به آن بنگرید،  شاید دوستانی که از شبکه اجتماعی خسته شده اند و  به خاطر مسافت طولانی و مباحث قرنطینه نتوانند بزودی به این مناطق سفر کنند و شاید هم روی آماده سازی سفر پس از شرایط کرونایی روی آن حساب نمایند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد