گیلان سرای من

سایت گیلان سرای من امیدوار است تا شما لحظات خوب و خوشی داشته باشید

گیلان سرای من

سایت گیلان سرای من امیدوار است تا شما لحظات خوب و خوشی داشته باشید

سری سوم اینترنت بازکن


بازدید کنندگان گرامی تعجب نفرمایید از این اسامی عجیب و غریب برای جلوگیری از مسدود شدن وبلاگ استفاده می شود .





برای دریافت فایل کانکشن و توضیحات به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...


دانلود کانکشن



USER :  tehranpic2.in

      

pass :    454567




هرروز رمز تغییر میکند و می توانید برای دریافت رمز به  همین وبلاگ مراجعه فرمایید.



 برای فعال سازی L2TP  به properties  بروید  قسمت security  و tyoe of VPN  را به

Layer 2 tunneling protocol with IPsec (L2TP/IPSec تغییر بدهید و بعد آ ن

advanced setting رو بزنید  در قسمت key بنویسید 123456 و ok را بزنید


نظرات 1 + ارسال نظر
ثریا یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 18:59 http://serina.blogsky.com

سلاام...
مرسی وبلاگت حرف نداره...
اگه خدایی نکرده فیلتر شدی آدرس جدیدتو واسم تو بلاگم بذار
با اجازه لینکت کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد