گیلان سرای من

سایت گیلان سرای من امیدوار است تا شما لحظات خوب و خوشی داشته باشید

گیلان سرای من

سایت گیلان سرای من امیدوار است تا شما لحظات خوب و خوشی داشته باشید

اینترنت بازکن سری پنجم


بازدید کنندگان عزیز سیستم اینترنت بازکن قبلی به دلیل افت سرعت از کار افتاد . شما میتوانید از تکنولوژی جدیدتر استفاده کنید.




دوستانی که از این سیستم و سیستم قبلی سوال داشتند و دارند ، می توانند در قسمت نظرات پرسش خود را مطرح کنند.


آموزش کامل در ادامه مطلب ...



لطفا اول برنامه و آموزش را از لینک زیر دانلود کنید 



دانلود برنامه ی جدید سیستم  و آموزش

 

تنظیمات را مانند آموزش وارد کنید

 

ip address:88.198.181.26


port:808


user: tehranpic


pass:123456


ممکن است هر روز پسورد تغییر کند

صفحه نخست سایت



گیلان سرای من را به خاطر بسپارید در آینده بازهم خواهیم نوشت

GILAN.TK

نظرات 2 + ارسال نظر
نسیم پویان یکشنبه 7 اسفند 1390 ساعت 14:11 http://jot.blogsky.com

ف*ی*ل*ت*ر شکن که دانلود کردم از وبلاگتون فقط یه بار کار کرد دیگه کانکت نمیشه مشکلش چیه؟

سلام .
به این دلیل که سرعتش خیلی کم بود این سیستم حذف شد .شما می توانید از قسمت اینترنت شکون سری 5 از سیستم جدید استفاده کنید.

نوا مرکب خوانی یکشنبه 7 اسفند 1390 ساعت 17:45 http://www.kharashtomi.blogfa.com

سلام هم محلی عزیز. خوشحال شدم که شما رو اینجا دیدم. خدا قوت.
راستی اینکه نوشتید نوشته ها از خودم نیست یعنی چه؟
ای کاش نمونه ای رو هم ذکر می کردید. انشاء الله وعده دیدار نوروز 91 خرشتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد