گیلان سرای من

سایت گیلان سرای من امیدوار است تا شما لحظات خوب و خوشی داشته باشید

گیلان سرای من

سایت گیلان سرای من امیدوار است تا شما لحظات خوب و خوشی داشته باشید

آغازمرمت پل خرشتم



فرمانداراملش از آغاز مرمت و بازسازی پل روستای خرشتم این شهرستان خبر داد.

محمد اکبری گفت: مرمت این پل به‌صورت یک باند با اعتباری معادل یک میلیارد و 600 میلیون ریال از محل تملک دارایی وستاد حوادث آغاز شده است.
پل روستای خرشتم برروی رودخانه شلمان‌ رود املش را به کومله لنگرود متصل می‌کند
این پل درسیلاب، پاییز سال 87 تخریب و رفت‌ و آمد اهالی بر روی آن قطع شده بود.
فرماندار املش پیش‌بینی کرد این پل تا دو ماه آینده برای بهره برداری روستاییان  آماده شود.

خرشتم ، روستای خرشتم ، آغاز بازسازی پل روستای خرشتم ، توتو ، عملیات عمرانی در شهرستان املش ، گیلان سرای من به نشانی WwW.Gilan.tK ، اردیبهشت و خرداد در خرشتم ، پایان وجین در روستای خرشتم ، کولاک محله ، کومله ، شلمان رود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد