گیلان سرای من

سایت گیلان سرای من امیدوار است تا شما لحظات خوب و خوشی داشته باشید

گیلان سرای من

سایت گیلان سرای من امیدوار است تا شما لحظات خوب و خوشی داشته باشید

پروژه راه کلاچای به قزوین نیازمند دو هزار میلیارد ریال اعتبار

سایت گیلان سرای من به نقل از خبرگزاری آریا


نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تکمیل پروژه راه کلاچای - رحیم آباد - قزوین به دوهزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است
"محمدمهدی رهبری املشی"در گفتگو با خبرنگار آریا،با بیان اینکه این پروژه جزء طرح های کددار بوده و ردیف اعتباری دارد، افزود: تخصیص 9 میلیارد ریال اعتبار فعلی برای انجام این طرح حجیم و سنگین ، ناکافی است
وی اظهار کرد: اگر روند تخصیص اعتبار به همین منوال پیش برود، باید سالیان سال منتظر تکمیل این پروژه باشیم.
نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای انجام این پروژه لازم است متناسب با حجم پروژه، اعتبار اختصاص داده شود.
وی خاطرنشان ساخت: خوشبختانه وزارت راه و همچنین مسئولان محلی بر روند اجرا و تحقق این پروژه اتفاق نظر دارند و ما هم تلاش می کنیم اعتبار بیشتری برای این پروژه جذب نماییم.
رییس مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: هم اکنون روند اجرایی پروژه راه کلاچای - رحیم آباد - قزوین به خوبی پیش می رود اما با اعتبار منظور شده کار زیادی نمی توان پیش برد.
رهبری املشی گفت: این پروژه به طول یکصد کیلومتر است و وزارت راه هم که مسئولیت اجرای این پروژه را عهده دار است، به ناکافی بودن اعتبار مذکور اذعان دارد.
وی تصریح کرد: تلاش می کنیم علاوه بر مجلس، این مهم در دولت بویژه در دور چهارم سفر ریاست جمهوری به گیلان پی گیری شده و اعتبار بیشتری متناسب با حجم پروژه دریافت کنیم تا به یک نقطه قابل قبولی برسد.


صفحه نخست سایت


محمد مهدی رهبری املشی ، سایت گیلان سرای من ، جاده کلاچای قزوین ،جاده خرشتم به قزوین ، پلیس راه کلاچای قزوین ، بهره برداری از جاده قزوین به رودسر ، خرشتم  ، توسعه روستایی ، توسعه یافتن شرق گیلان ، کوتاه شدن راه به گیلان ، راه میانبر به گیلان از قزوین ، راه مخفی ، اعتبارات لازم برای توسعه ، گیلان ، املش ، آبادانی رودسر و املش ، خدمت گزاری مهدی رهبری ، منطقه آزاد انزلی ، سکوی نفتی امیرکبیر در دریای کاسپین ، بندر کاسپین ، قزوین و فین کاشان ، توسعه و کار آفرینی در روستای خرشتم ، بدست خدمت گزاران ، مهاجرت معکوس به گیلان ، مقالات دانشجویی و دانش آموزی گیلان ، فاصله بین گیلان تا قزوین از رحیم آباد ، تونل رحیم آباد ، سفید آب ، کشکلایه، سفید آستانه ، خدمت مهدی رهبری ، فراکسیون توسعه مجلس ، قیمت خودروهای منطقه آزاد انزلی اعلام شد ،فراما ، فاصله بین املش تا قزوین 100 کیلومتر

نظرات 1 + ارسال نظر
مهران میرزایی پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 00:01 http://blogmehran2

سلام سایتت خیلی پر محتواست همین جو ادامه بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد