گیلان سرای من

سایت گیلان سرای من امیدوار است تا شما لحظات خوب و خوشی داشته باشید

گیلان سرای من

سایت گیلان سرای من امیدوار است تا شما لحظات خوب و خوشی داشته باشید

برگزاری کنسرت ناصر وحدتی


خواننده فولکلور گیلان خبر داد
برگزاری کنسرت موسیقی گیل و آمارد در رشت



ناصر وحدتی، از برگزاری کنسرت گروه موسیقی گیل و آمارد در 16 تیر سال جاری به مناسب روز جهانی دماوند در پای کوه دماوند برای دوستداران تاریخ ایران و دماوند خبر داد و یادآور شد: این گروه شورانگیزترین کنسرت خود را نیز در 12، 13 و 14 تیر ماه امسال در رشت برگزار می‌کند.


متن کامل خبر در ادامه...


ناصر وحدتی: موسیقی گیلان را دارای اهمیت و جایگاه خاصی دانست و اظهار کرد: تاثیر موسیقی فولکلور از ترانه‌های ساخته شده دوره معاصر بیشتر است.




وی، درباره کسب رتبه سوم آلبوم موسیقی «دامون» در جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری کرمانشاه، ابراز کرد: در سومین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری که در کرمانشاه برگزار شد آلبوم موسیقی «دامون» که در سال 90 توسط حوزه هنری گیلان منتشر شده بود در بخش موسیقی بومی‌نواحی مقام سوم این جشنواره را کسب کرد.

خواننده آوازهای محلی گیلان با بیان اینکه در این جشنواره استان‌های مختلف اجرای زنده موسیقی داشتند، تصریح کرد: گروه «گیل و آمارد» از استان گیلان در این جشنواره به اجرای زنده موسیقی فولکلور پرداخت و مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

وی، برگزاری چنین جشنواره‌هایی را فرصت مناسبی برای آشنایی هنرمندان این عرصه با موسیقی دیگر نواحی کشور دانست و خاطرنشان کرد: «دامون» موسیقی فولکلور آوازهای مردم گیلان است که بدون دخالت در شعر و آهنگ ترانه‌ها، موسیقی آن تنظیم و اجرا شده است.

وحدتی، از برگزاری کنسرت گروه موسیقی گیل و آمارد در 16 تیر سال جاری به مناسب روز جهانی دماوند در پای کوه دماوند برای دوستداران تاریخ ایران و دماوند خبر داد و یادآور شد: این گروه شورانگیزترین کنسرت خود را نیز در 12، 13 و 14 تیر ماه امسال در رشت برگزار می‌کند.

وی، انتشار کتاب «نمد پر قالی کردم تو بیایی» شامل 240 دوبیتی فولکلور به زبان کهن دیلمی توسط حوزه هنری گیلان را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.


صفحه نخست سایت


گروه آمارد ، موسیقی محلی شرق گیلان ، موسیقی فولکلور ، شرق گیلان ، زمان کنسرت گروه ناصر وحدتی ، اعضای گروه آمارد ، گروه آمارد در دماوند ، گیلک ، گیلکی ، دوبیتی گیلکی ، شعر گیلکی ، گیلان سرای من ، روستای من خرشتم ، روستای من سلوش ، کهلسان ، بازیاگوراب ، گوراب زرمیخ ، خواننده گیلکی ، مرکز آواز ، گوگل ارث ، تمامی حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به سایت گیلان سرای من میباشد ، کپی برداری با ذکر منبع مجاز است ، لعنت به سایت املش بهشت گیلان ، کپی برداری سایت املش بهشت گیلان از منابع گیلان سرای من بدون ذکر منبع


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد