گیلان سرای من

سایت گیلان سرای من امیدوار است تا شما لحظات خوب و خوشی داشته باشید

گیلان سرای من

سایت گیلان سرای من امیدوار است تا شما لحظات خوب و خوشی داشته باشید

دسترسی به سایتهایی مسدود شده توسط آنتی ویروس ند32


چند وقت پیش کمپانی ESET متوجه شد که برخی از سایتهای ایرانی مانند پرند و ایرانستاپ و ... کدها و کلیدهای بروز رسانی این شرکت را به صورت رایگان در اختیار کاربرانش قرار میدهد ، که این کار از نظر شرکت ند 32 یک کار غیر قانونی می باشد.

هنگامی که به این سایتها مراجعه می کنید متوجه میشوید که این سایتها توسط آنتی ویروس خودتان  مسدود شده است.



لذا سایت گیلان سرای من برای کمک به کسانیکه به این مشکل برخورده اند و برای رفع آن ، فایل PDF زیر را قرار داده است


حجم:762 کیلو

دانلود


صفحه نخست سایت


"سایت ایرانستاپ" ، "دسترسی به سایتهای مسدود شده" ، "دسترسی به سایتهای مسدود شده" توسط "آنتی ویروس" ، "ند"32 ، "فیلترینگ ند"، "مسدود کردن سایتها ند 32" ، "دستیابی به سایت پرند" ، "کینگ پرند2012"، "گیلان سرای من" ، "کینگ2012پرند شامل 24 دی وی دی" ، "کلیدهای آنتی ویروس نود"32 ، "نود"32 ، "ند"32 ، "ESET NOD 32"، "سایت آنتی ویروس" ، "سایتهای آنتی ویروس" ، "معرفی آنتی ویروس توسط سایت ایرانستاپ" ، "رفع مشکل مسدودیت سایت" ، "کمپانی ند32" ، "آویرا" ، "نورتن" ، "نرتن" ، "فایل پی دی اف سایت ایرانستاپ" ، "ایرانستاپ.pdf "، "پرند.pdf "، "پیدا کردن کلید آنتی ویروس" ، "آموزش باز کردن سایتهای مسدود" ، "مبارزه با شرکت ند32 "، "مقابله با تحدیدات شرکت ناد32 "، "ناد32 "، "خرشتم نیوز "، "مقالات سایت ایرانستاپ" ، "کارهای غیر قانونی ایرانستاپ" ، "ایران ستاپ" ، "iranSetup"
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد